歌詞好銷魂~~

來自心裡的吶喊

快哭哭了


I want to see what people saw
我想看人們曾經歷的事


I want to feel like I felt before
我想重新感受以前曾體會過的事


I want to see the kingdom come
我想要看到天國的降臨


I want to feel forever young
我想感受永恆的青春


I want to sing
我想唱著歌讚頌


To sing my song
唱著我的歌


I want to live in a world where I belong
我想要留在世界上屬於我的角落


I want to live
我想活下去


I will survive
我想存活下去


And I believe that it won’t be very long
而我相信這一切會很快的降臨


If we turn, turn, turn, turn, turn
假如我們開始改變、改變、改變…


Then we might learn
也許我們該試著學習


So where’s the stars?
星空在哪呢 ?


Up in the sky
就在那天空之上


And what’s the moon?
那月亮在哪呢 ?


A big balloon
就像是一顆巨大的氣球


We’ll never know unless we grow
人總是要經歷成長才能體會更多的事


There’s so much world outside the door
門外的世界是更加的遼闊


I want to sing
我想唱著歌讚頌


To sing my song
唱著我的歌


I want to live in a world where I’ll be strong
我想住在世界上一個能讓我堅強的地方


I want to live
我想活下去


I will survive
我想存活下來


And I believe that it won’t be very long
而我相信這一切會很快的降臨


If we turn, turn, turn, turn
如果我們開始改變、改變、改變…


And if we turn, turn, turn, turn
假使我們繼續改變、改變、改變…


Then we might learn
我們也許該試著學習


Turn, turn, turn, turn
改變、改變、改變…


Turn, turn, turn
改變、改變、改變…


And if we turn, turn, turn, turn
如果我們開始改變、改變、改變…


Then we might learn
我們也許該學著做些什麼


Learn to turn
學習如何去改變這一切


Travis / Turn 歌詞中文翻譯  by Sam.K

arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkysnow 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()